Μαρία Κάλλας: Το μωρό του Ωνάση που γέννησε και “έσβησε” λίγες ώρες αργότερα

Το 1977 η όπερα χάνει ένα από τα πιο λαμπερά αστέρια της, τη Μαρία Κάλλας, τη σπουδαιότερη “ντίβα” της όπερας.

Μια γυναίκα που η παιδική της ηλικία στιγματίστηκε από την κακή σχέση με τη μητέρα της. Για εκείνη ήταν το “ασχημόπαπο” της οικογένειας, σε αντίθεση με την αδερφή της…

Κάτι που τελικά δε στέκεται εμπόδιο στη Μαρία Κάλλας που είχε πίστη στον εαυτό της και στο αδιαμφισβήτητο ταλέντο της. Ήξερε ποια είναι και κυρίως ποια μπορεί να γίνει. Διεκδίκησε με σθένος το όνειρό της και σύντομα κατάφερε να φτάσει στην κορυφή.

Ο «μύθος» της Μαρίας Κάλλας, παραμένει άσβεστος τόσο για την καλλιτεχνική της αξία όσο και για την προσωπική της ζωή. Ο έρωτάς της για τον Αριστοτέλη Ωνάση, η θυελλώδης σχέση τους, οι απογοητεύσεις που βίωσε δίπλα του τη λύγισαν…

Η άγνωστη εγκυμοσύνη και ο απροσδόκητος χαμός του παιδιού τους λίγες ώρες μετά τη γέννησή του, τη γονάτισε..

Ο Ωνάσης ψυχρός… “Να γραφτεί άλλο όνομα στο μνήμα” ήταν οι πρώτες κουβέντες του στην είδηση του θανάτου του γιου του.

Στο κινηματογραφικό ντοκιμαντέρ «Callas assoluta» (Απόλυτη Κάλλας), ο Γάλλος σκηνοθέτης Φιλίπ Κολί, επιβεβαιώνει τις φήμες με ένα πιστοποιητικό γέννησης με το όνομα Omero (Ομηρος), χωρίς όμως να είναι αναγνώσιμο το επίθετο.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο σκηνοθέτης, υπάρχουν φωτογραφίες και αρχείο από την κηδεία του βρέφους που έγινε υπό άκρα μυστικότητα στο νεκροταφείο Μπρέσο του Μιλάνου.

Ωστόσο, πολλοί είναι εκείνοι που αμφισβητούν τη γέννηση αυτού του παιδιού, Ένας από αυτούς ο πρώην σύζυγος της σπουδαίας σοπράνο που υποστηρίζει ότι η Κάλλας δεν μπορούσε να κάνει παιδιά.

Η γνωριμία της Μαρίας Κάλλας με τον Αριστοτέλη Ωνάση έγινε 1957 και ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος. Παρά το γεγονός ότι είναι ακόμη παντρεμένη με τον Μενεγκίνι, ξεκινά μια παράλληλη σχέση με τον Ωνάση και εν συνεχεία χωρίζει τον άντρα της.

Η σχέση της με τον Ωνάση τελειώνει άδοξα το 1968 όταν ο Ωνάσης παντρεύεται την Τζάκι Κένεντι, χήρα του Αμερικανού Προέδρου Κένεντυ.

Το γεγονός αυτό οδήγησε την Κάλλας στην απομόνωση και την κατάθλιψη.

Το τρίγωνο Μενεγκίνι-Κάλλας-Ωνάσης, χαρακτηρίστηκε από τον Τύπο ως σύγχρονη ελληνική τραγωδία.

«Είναι πολύ παράξενο συναίσθημα να είμαι ζωντανός μύθος, ενώ βρίσκομαι ακόμη στη γη. Ίσως θα ήταν καλύτερο αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που θαυμάζουν τη φωνή μου, αποφάσιζαν να με θεωρούν αθάνατη μετά το θάνατό μου. Αν γινόταν αυτό θα καθόμουν πάνω σε κάποιο σύννεφο, θα κοίταζα κάτω και θα απολάμβανα το θέαμα αντί να κάθομαι και να ανησυχώ αν θα καταφέρω να βγάλω τις ψηλές μου νότες», είπε, μεταξύ άλλων, η Μαρία Κάλλας στην τελευταία της συνέντευξη.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε το!
Follow by Email
Facebook
Facebook

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *